üvegezés, tükör méretre vágása, beépítése, ajtó- ablak üvegezés,  thermo üveg méretre gyártása, beépítése, drótüveg,  zuhanykabinok, üveg ajtók és falak, üvegkorlátok, hőálló üveg, (kandalló- kályha ajtóba), festett- színezett üveg,   lakatosmunkák:  erkélyek, korlátok, fém ajtók ablakok készítése, felülvilágítók, biztonsági rácsok készítése.



Cégünk az alábbi módon és feltételekkel áll Tisztelt Ügyfeleink szolgálatára:


Vállalunk:
 

  • 2, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 12, 15, 19 mm-es síküvegek méretre vágását,  beépítését, 
  • 3, 4, 5, 6 mm-es síktükrök méretre vágását, beépítését, 
  • 3, 4, 5, 6 mm-es csiszolt szélű tükrök készítését, beépítését,
  • 3, 4 mm-es fehér, színes katedrál, savmart (tejüveg ) üvegek méretre vágását, beépítését,
  • 3, 4, 5, 6 mm-es síküvegből, illetve katedrál üvegből, hővisszaverő  (bevonatos) üvegből, biztonsági üvegből hőszigetelt üvegek készítését, beépítését,
  • Domború, homorú üvegek, domború, homorú tükrök, edzett  üvegek, hőálló üvegek gyártását, beépítését,
  • Üvegkorlátok, üvegajtók gyártását, beépítését,
  • Biztonsági üvegek és edzett üvegek gyártását, beépítését,
  • Hőálló üvegek (kandalló üvegek) méretre vágását, beépítését,
  • Üvegfóliázás natúr, színes, biztonsági fóliával.
  • Fémszerkezetbe épített üvegezés esetén a fémszerkezet felújítását, festését.

 


A munkafelvétel történhet:
 

 

  • telephelyen
  • telefonon
  • online

A megkeresésünk előtt kérjük mérje meg a beépítendő üveg méretét, nem kell mm pontosan, és elég ha azt a méretet megadja ami az üvegből látszik! Kérjük próbálja megállapítani az üveg fajtáját és vastagságát !
Kérjük előkészíteni a számlázással kapcsolatos adatokat, valamint azt a telefonszámot, amin Önt vagy megbízottját elérjük.
Külső munka során a helyszínre érkezés, ill. a műhelyből történő kivonulás előtt minden esetben felhívjuk a helyszínen fogadó személyt. Amennyiben a személy a telefont nem veszi fel, úgy a munkavégzés helyszínére nem vonulunk ki.

Elérhetőségeink megtekinthetők a „Kapcsolat” menüpont alatt.

Árajánlat kéréshez kérjük használja a menüsorban található " Árajánlat kérő " ablakot!
Több cégtől bekért árajánlat során mindig a végösszeget kérjék és ne a m2 árt, ugyanis az megtévesztő lehet, hisz minden vállalkozó más és más tételt számolhat bele a m2 árba, de a br. végösszeg egyértelmű.
Speciális munka illetve anyagbeépítés esetén munkatársunk „Épületüvegezéshez megállapodás” nyomtatványt állít ki, mely során előleget kér cégünk. Előleg mértéke a számla végösszegének  kb. 40 %-a.


A munkavégzés történhet műhelyünkben,  illetve ügyfélnél külső helyszínen. Külső helyszínen történ végzett munkavégzés esetén cégünk kiszállási költséget számol fel. Ennek nagysága függ a megtett km-től az esetlegesen elszállítandó nyílászárok, üvegek mennyiségétől, a munkaterület megközelíthetőségétől, nehézségi fokától.



Árképzésünk:

A végösszeget befolyásoló tényezők:

- Anyagár:

Számtalan üvegfajta van, szinte mindegyiknek más az ára. Az anyagár függ a megvásárolandó, beépítendő üveg fajtájától, méretétől. A méreteket cm-ben kérjük és adjuk meg. A m2-t egy tizedig és felfelé kerekítve számoljuk. Az így kapott m2-t beszorozva az üvegfajták fajlagos m2 árával kapjuk a méretre vágott üveg árát. Az árkatalógusban lévő m2 ár viszonyítási ár, hisz nem mindegy, hogy az üveg méretre vágásánál az egy m2 egy darabból tevődik ki vagy 20 darabból. Értelemszerűen a 20 db.-ból álló egy m2-nyi üveg méretre vágása sokkal több időt vesz igénybe, ebből következik, hogy a kicsi üvegek m2 ára többre jön ki. Helyszíni üvegezésnél a 0,3 m2-nél kisebb üveget 0,3 m2-rel számoljuk. Két üveg esetén a legkisebb számolt méret 0.25 m2. Díjazásunk a 3,0 m2  üvegméret felett, egyedi árképzés alapján történik. Cégünk fenn tarja a jogot az árkatalógusban szereplő m2 ár egyedi árképzését.

- Felület,

Üvegkeret megtisztítása a régi üvegtől, tömítőanyagtól (számlán kerettisztításként szerepel) :
Nem minden üvegezés esetén kell a keretet, rámát kitisztítani. Nem csak olyan nyílászárókat üvegezünk melyekben eltört az üveg, hanem újakat is.  Ennek megfelelően az ekkor felszámításra kerülő beépítési négyzetméterár nem tartalmazhatja a kerettisztítást, mert nincs is. Vagy kitört üvegű nyílászárót kell újraüvegeznünk, de a kerettisztítást az ügyfél maga elvégezte, így szintén nem számolhatunk fel kerettisztítást. Nem képzünk külön beépítési árt olyan üvegezésre melynél kell keretet tisztítani és ahol nem. Ez csak az adminisztrációt növelné, ráadásul igazságtalan az ügyfelekkel szemben is, hisz nem lehet előre kiszámítani és egységesíteni, hogy egy adott üvegezési munkánál a kerettisztítás 5 percig vagy 30 percig tart. Amennyiben vasszerkezet üvegezéséről van szó, ahol a keret több 10 éves és az üveg rögzítését szolgáló fém befogató elemek illetve csavarok berozsdásodtak, belerohadtak a keretbe úgy a kerettisztítás akár egy óráig is eltarthat. Nincs két egyforma munka, ezért állítjuk azt, hogy a beépítési négyzetméterárba nem lehet automatikusan belevenni a kerettisztítást. Az úgy logikus és igazságos, ha a kerettisztítást külön számoljuk és a számlán is külön részletezzük. Önök is tisztábban látják az esetleges javítás körülményeit. 

- Kiszállás:

Egy átlagos kiszállás: Üzemanyag felhasználás 1-2 liter gázolaj. Hozzáadjuk a kopás, a rezsi, a jármű vételárának 1 km-re vetített fajlagos árát és már több ezer forintnál tartunk. A kiszálláshoz tartozik a járműbe pakolás, az üveg biztonságos rögzítése, ami kb. 5-10 perc. Útidő 5-10 perc. A helyszínen vagy környékén parkoló keresése. Az ügyfél felé jelzés hogy megérkeztünk. Az ügyfél beenged a munkaterülethez, ez újabb percek, főleg, ha munkaterület emeleten van és még lift sincs. A járművünktől a munkaterületig egy fordulóval nem tudjuk a szerszámok, üveg, esetleges bak odaszállítását megoldani, így általában többször kell az utat megtennünk. A munkaterület előkészítése, az ügyfél környezetét, tárgyait letakarni a tisztításkor automatikusan keletkező szilánkoktól több perc. Idegen munkaterületen semmi sem áll kézre, nincs meg semminek a helye, így a munkavégzés bonyolultabb, időigényesebb mint a műhelyben. Újabb lehetséges plusz percek. Takarítás, újabb percek. A munka befejeztével minden kezdődik elölről. Bármilyen kis munkáról is beszélünk a konkrét üvegezésen kívül még akár 1 órát is számolhatunk csak a külső munkavégzés miatt, az úgynevezett kiszállásra, még akkor is, ha a szomszéd utcában kell dolgoznunk. Továbbá a kiszállásba be kell építeni a kockázatot, hogy az üveg a szállításkor eltörik, ami ritkán, de előfordul.  A kiszállási díj felszámításától nagyobb munka esetén eltekinthetünk.




Összegzés:

Külső munka, beépítés esetén csak a pontos munkamenet , anyagszükséglet, munkakörülmények ismerete esetén tudunk pontos díjat megállapítani. Nincs két egyforma munka, ebből következik, hogy nincs két egyforma munkadíj sem.
Cégünk normatáblázat alapján állítja ki a számlákat, mely több tételből állhat. Pl.:

1, az ügyfél által kiválasztott üveg árából, vagy bedolgozási árából, mely tartalmazza az üveg árát és a beépítéshez szükséges idő munkabérét.
2, továbbá, ha szükséges a kerettisztításból, amire akkor van szükség, ha régi, már korábban is üveget tartalmazó ráma még tartalmazza a törött üveget illetve a tömítőanyagot. Ezeket értelemszerűen el kell távolítani az új, ép üveg beépítéséhez.
3, továbbá tartalmazhatja még a számla az esetleges kiszállási díjat, amit akkor kér cégünk az ügyféltől, ha az üvegezést nem a műhelyünkben kell, illetve lehet elvégezni.

Az árképzés bonyolultnak tünhet, próbáltuk vázolni a korrekt végösszeg számítási módját, de a lényeg az, hogy mindig a vállalkozó dönti el, hogy mely üveget ill. munkát milyen összegért vállalja el, és nem a megrendelő tisztsége a végösszeg kiszámítása.


Magyarországon a hivatalos fizetési mód forint és készpénz. Céges megrendelés és összeghatár esetén törvény írhatja elő a kötelező átutalásos kifizetést, ennek hiányában a két fél közös megegyezése szükséges az átutalásos fizetés lehetőségére, de ez magánszemélyekre nem vonatkozik. Ebből következik, hogy a megrendelő nem állíthatja a vállalkozót kész tények elé a munka befejeztével, hogy átutalással akar fizetni.

Átutalásos számlakiegyenlítéskor a fizetési határidő 8 nap. Késedelmes fizetés esetén a cégünk jogosult késedelmi díjat felszámolni, ami a mindenkori jegybanki alapkamat kétszerese, de minimum 15.000 Ft.

Az üzletben megrendelt termék elkészültéről a Megrendelő telefonon értesítést kap. Amennyiben a Megrendelő az értesítést követő 5 munkanapon belül a terméket nem veszi át, úgy az 5 munkanap feletti időszakra cégünk tárolási költséget számol fel, melynek összege 500 Ft./nap. Amennyiben a megrendelő a terméket 60 napon belül sem veszi át, úgy a terméket másnak értékesítjük vagy megsemmisítjük.
 
Köszönjük, hogy elolvasta tájékoztatónkat!
Reméljük, hogy ügyfeleink körében tudhatjuk majd !
 
Budai Dezső



A megállapodás nyomtatvány itt olvasható :

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                       

  
Épületüvegezéshez megállapodás

 
 
Amely létrejött egyrészt,  Velencei Üveges, Galambosné Rádi Marianna  E.V. ,  Adószám: 59463911-1-27, nyilv.sz.: 57504713,  Bankszámlaszám: OTP 11773360-02229021,      Cím:   2476  Pázmánd Borostyán köz 17
tel:  0630/357-2798,      Email: info@budaiuveges.hu ,                másrészt
 
 
Név:……………………………………………………………Telefonszám:…………...……………………..........................…..
Lakcím, székhely:……………………………………………………………………………………..........................…………….
(továbbiakban, mint Megrendelő) között, az alábbiak szerint.
 
A Megrendelő az alábbi munka elvégzését rendeli meg a vállalkozótól :
 
…………………………………………………………………………………………………………..............................................…
…………………………………………………………………………………………………………..........................................……
....................................................................................................................................................................................................
 
Munkavégzés helye……………………………………………………………………........................................………………….
 
A megrendelt munka összköltsége:………………………………………………………………………Ft.
Előleg összege, melynek átadását-átvételét mindkét fél aláírásával elismer: ……… .………………….Ft.-ot
 
Amennyiben a megállapodást követően a Megrendelő lemondja a munka elvégzését, úgy a vállalkozónak nem kötelessége az előleg összegét visszafizetni. Amennyiben a megállapodást követően, nem történt előleg fizetés és a megrendelő a munkát lemondja, úgy a megrendelt munka ellenértékének 10 % -ára, mint  fájdalomdíjra a vállalkozó jogosult.
A leegyeztetett munkavégzés idejét a megrendelő részéről lemondani, módosítani csak a megelőző nap 12.00 óráig lehet plusz költség nélkül. A megrendelő által történő időpont módosítás miatt a vállalkozó a megrendelt munka ellenértékének 1 %-át, de minimum 10.000 Ft. költséget számol fel. A munkavégzés helyén felmerült olyan körülmény miatt, mely a munkavégzés módját,  kezdését, vagy befejezésének idejét módosítja a vállalkozó  plusz költséget számolhat fel.
Átutalásos számlakiegyenlítéskor a fizetési határidő 8 nap. Késedelmes fizetés esetén a vállalkozó jogosult  késedelmi díjat felszámolni, ami a mindenkori jegybanki alapkamat kétszerese, de minimum 15.000 Ft. 
Késedelmes fizetés esetén a vállalkozó jogosult biztosíték fejében a megrendelőtől értékarányosan üvegezett nyílászárót, nyílászárókat  elhozni és azt a számla kiegyenlítéséig telephelyén  tartani.  A számlák kiegyenlítését követően a megrendelő a vállalkozó telephelyéről ingyen elszállíthatja a biztosíték fejében elhozott nyílászárót. Amennyiben a vállalkozó szállítja azt vissza, úgy további 15.000 Ft. visszaszállítási díjat számol fel.
A kiállított, de a megrendelő által át nem vett számla nem mentesíti a megrendelőt a jogkövetkezményektől.
Megrendelő aláírásával elfogadja a megrendelőben leirt esetleges jogkövetkezményeket.
 
Dátum:…………………………………..
 
 
 
-----------------------------------------                                                  --------------------------------------------
                       vállalkozó                                                                                      Megrendelő
 
 
A megrendelt munkát leellenőrizve  átvettem:
 
Dátum: …………………………………..                                      --------------------------------------------




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------